czwartek, 25 września 2014

Dlaczego blog?

Pisać chciałam od zawsze, ale często coś stawało mi na drodze lub może po prostu brakowało odwagi, czy podołam i czy będzie mi się chciało (czasami bywam naprawdę leniwa). 

Kiedy w kwietniu 2013 roku dowiedziałam się, że jestem w ciąży zaczęłam przeszukiwać internet, szukać informacji, czytać, czytać czytać… i trafiłam na wiele wspaniałych blogowych mam, uwielbiam do nich zaglądać i czekam z utęsknieniem na kolejne wpisy. Pomyślałam, czemu ja nie mogłabym zacząć pisać… i tak z tym myśleniem zeszło mi się do dnia dzisiejszego. 
A inspiracją do rozpoczęcia pisania była mama pewnej przeuroczej Nadii, ale o tym w kolejnym wpisie.


                                      
       pozdrawiam G.                                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz