piątek, 26 września 2014

Jak do tego doszło?



Tak jak wspomniałam w poprzednim poście, kiedy dowiedziałam się, że zostanę mamą zaczęłam przeszukiwać internet. Szukałam informacji, inspiracji, może też i jakiegoś wsparcia. Trafiłam dosłownie przez przypadek na forum strony mamazone.pl, a tam do grudniówek 2013 ( termin miałam wyznaczony na 6 grudnia). 
Poznałam tam wspaniałe dziewczyny. Wymieniałyśmy się poglądami, radami, podglądałyśmy jak powstają wyprawki i pokoje naszych skarbów. Pomimo tego, że znamy się tylko wirtualnie, na prawdę się zżyłyśmy i czasami mam wrażenie, że znamy się kopę lat.
Chociaż teraz czasu coraz mniej i rzadko piszę do swojej grupy na naszym tajnym profilu fb, to cały czas czytam co się dzieje z dziewczynami i dzieciaczkami i jestem myślami z nimi non stop. 
I tak właśnie nasza Góralka z forum zdecydowała się pisać bloga dla swojej córeczki. Jak to przeczytałam myślę sobie "kurcze Gośka całą ciąże się zbierałaś, ogarnij się dziewczyno, weź do roboty, inni coś tworzą, a TY leniwa babo!!!!". I tak się stało piszę bloga... czy ktoś tu zajrzy, nie wiem, ale mam w końcu to co chciałam :). Magda dzięki za inspirację :) Pozdrowienia dla wszystkich grudniówek :)




pozdrawiam G.

2 komentarze:

  1. Ozesz normalnie się poryczalam :) ja tu zajrzę!!! Baaa i to nie raz ;) brawo Gosia. Miałam te same odczucia. Trzeba robić to o czym się marzy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak było :) Jeszcze raz dzięki za inspirację :) i też będę regularnie odwiedzać minki Nadii :)

    OdpowiedzUsuń