poniedziałek, 12 stycznia 2015

Krótko i na temat :)

W końcu udało się zrobić coś, co miało być zrobione miesiąc temu, a dokładnie na roczek Krzysia. Otóż ja matka kreatywna (wg. mojego M) wymyśliłam sobie, że zrobię tablicę pamiątkową na roczek Królewicza. Został wykonany projekt, kupiłam kilka rzeczy do zrobienia owego "dzieła", ale zabrakło czasu i sił by wykonać ją w grudniu w całości. Jednak nadszedł czas mobilizacji, bo jak nie teraz to kiedy?! Nie jest to do końca szczyt moich marzeń jeśli chodzi o tablice "roczkową", ale pamiątka będzie. Ujęłam w niej najważniejsze rzeczy, które Krzyś akurat, gdy kończył roczek lubił lub już wykonywał.
Zresztą sami zobaczcie :




Pozdrawiam G.

1 komentarz:

  1. Gosia!!!!! Ja też to miałam zrobić ale zabrakło właśnie tego czasu...:( ślicznie Ci to wyszło!!! Całujemy z Nadinka ;)

    OdpowiedzUsuń