czwartek, 12 lutego 2015

Ah ten Tłusty Czwartek

Ten dzień jakoś tak zawsze mnie denerwował. Wszyscy tylko o tych pączkach i pączkach, a ja za pączkami nie przepadam - wolę faworki :). Ale, żeby tradycję utrzymać pączek dzisiaj był. Niestety na zrobienie faworków czasu zabrakło. Myślę, że przy Krzysiu to byłoby nie lada wyzwanie. Jednak nie myślcie, że nic nie robiłam, bo właśnie wyjęłam z pieca Krajankę Karnawałową. Przepis na krajankę znalazłam na moim ulubionym blogu Home Fragrance ( blog na prawdę polecam, można tam znaleźć mnóstwo pięknych inspiracji ). I właśnie akurat dziś, w tym pączkowym dniu, gdy wszyscy na fb, tv, insta tylko pączki i pączki ja szukałam już inspiracji wiosennych. Tak wiosennych i Wielkanocnych, a co ja już chę wiosnę. Mimo, że zimę lubię, ale taką prawdziwą mroźną, bo ta już mi się znudziła.

A tymczasem krajanka karnawałowa w moim wykonaniu :)





Pozdrawiam G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz