środa, 29 października 2014

Dawno mnie tu nie było...........




..... czas płynie zdecydowanie za szybko. Dni mijają, a my wciąż tacy sami, tylko nasze dzieci jakby tak za szybko rosną :). A jak dzieci rosną to my się starzejemy... czas- nikt go nie zatrzyma. 
Dzieci rosną, ale przede wszystkim zdobywają nowe umiejętności. czasami nie mogę się nadziwić jaki ten mój Synuś jest mądry i wszytko rozumie mimo tych swoich prawie 11 miesięcy. 
11 miesięcy kiedy to zleciało, ah ten czas :).
Chociaż dni coraz krótsze to mamy za oknem naszą piękną złotą jesień, którą ja osobiście uwielbiam. Uwielbiam to Słońce, które już tak mocno nie grzeje, uwielbiam kolorowe drzewa, zapach palonych liści (tak wiem wiem nie wolno palić liści od 30 września, ale co ja poradzę, że ten zapach kojarzy mi się z dzieciństwem i jesienią), uwielbiam smak maminej szarlotki. Tak jestem tą jedną z nielicznych, która uwielbia jesień, nawet wtedy gdy pada deszcz i mogę napić się gorącej herbatki z imbirem cytryną i pomarańczą. I z utęsknieniem czekam na zimę i śnieg... 

A poniżej kilka zdjęć z naszych jesiennych wypraw na plac zabaw



 czapka Nuda, kombinezon Next, szalik Hand Made, buty Deichmann



kombinezon Next, czapka H&M, buty Puma



pozdrawiam G.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz